Вчитель: Іванцюк С.І.

Тема самоосвіти: Розроблення системи завдань на осмислення нового матеріалу та закріплення вже вивченого.     Очікувані результати: Підвищення ефективності самостійної роботи школярів.

 

Вчитель: Лигирда В.І.

Питання самоосвіти"Удосконалення методики викладання німецької мови".

Очікувані результати:-чітка мотивація результатів;-уміти самостійно здобувати і використовувати на практиці нові знання;-визначати ефективні способи організації навчального ;процесу;-удосконалення компетентностей: професійної, комунікативної, соціальної та громадянської;-уміння вчитися впродовж життя.

 

Вчитель: Данило М.В.,

Тема самоосвіти «Сучасні ефективні засоби та прийоми навчання німецької мови».

Очікувані результати:

-впровадження педагогічних інновацій,що сприяють покращенню освітнього процесу;

-виявлення внутрішніх та зовнішніх ресурсів навчання ;

-максимальний розвиток компетентності особистості,щодо саморегуляції ,самоосвіти та самовдосконалення.

-співпрацювати,спілкуватися та адаптуватися до нових обставин.

 

Вчитель: Цірик К. А.

Питання самоосвіти: "Формування комунікативної компетентності засобами інтерактивних технологій на уроках нім.мови".

Очікувані результати:

- Забезпечити оволодіння учнями мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні;                          

- впровадження інтерактивних технологій, для покращення навчального процесу;                      

- розвиток умінь, і навичок компетентності особистості, щодо самореалізації, самовдосконалення та самоосвіти;

- формування комунікативного спілкування за допомогою сучасних засобів навчання.

 

Вчитель: Швидка О.С.

Тема самоосвіти: "Розроблення системи завдань на осмислення нового матеріалу та закріплення вже вивченого".

 

Очікувані результати: Підвищення ефективності самостійної роботи школярів та орієнтування учнів на творчий пошук інформації, вміння самостійно набувати необхідні знання і застосовувати їх у вирішенні
практичних завдань із використанням сучасних технологій.

 

Вчитель: Ковач О.І.

Тема самоосвіти:Розвиток логічного мислення учнів шляхом розв'язування текстових задач в курсі математики

 

Вчитель: Маслей В.В.

Тема самоосвіти: "Як продуктивно організувати навчання математики під час вимушеного карантину".

Очікувані результати: навчити учнів самостійно організувати роботу вдома; сприяти формуванню ключових компетентностей учнів; вчитися працювати по-новому.

 

Вчитель: Томишинець В.В.

Тема самоосвіти: "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Classroom".

  

Вчитель:Пацкан М.П.

Тема: Розвиток самостійної діяльності учнів при вивченні німецької мови дистанційно

Очікувані результати: зацікавити учнів працювати дистанційно, використовуючи різні інтернет - ресурси; сприяти формуванню інформаційної компетентності; викликати бажання до творчої, результативної роботи; стати активними, розкутими, відчувати свою успішність.

 

Вчитель: Мотря М.Ф.

 

Тема самоосвіти «Розвиток логічного мислення з математики і фізики під час дистанційного навчання».

Очікувані результати:

-навчити учнів самостійно організовувати роботу вдома та використовувати новітні технології в реаліях сьогодення;

 

Вчитель: Лазур С.І.

Тема: " Сучасні інноваційні технології як засіб диференційованого навчання хімії."

Очікувані результати:

1. Засвоєння знань з творчим підходом, уміння самостійно одержувати потрібну інформацію й передавати її оточуючим; відкриття прихованих можливостей, розвиток комунікабельності;

2.Співпраця і співтворчість учителя та учня;

3. Використання інформаційних технологій. Проектування.

 

Вчитель: Медведєва О.І.

Питання самоосвіти під час карантину вчителя математики Медведєвої О.І. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних технологій навчання. Очікувані результати: підвищення мотивації навчальної діяльності та ефективності освіти.

 

Вчитель: Новосільчук Р.Ю.

Тема: "Оптимізація навчально-виховного процесу системою екологічного виховання на уроках біології та позаурочний час".

Очікувані результати:

1. підвищення власної професійної майстерності.

2. оволодіння новими формами, методами і прийомами навчання і виховання дітей.

 

Вчитель: Чедрик Р.Т.

"Дидактичні ігри на уроках історії,як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів"

Очікувані результати :

- віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означної проблеми ;

-визначити мету та завдання, спрямовані на розвиток підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів;

-зорієнтуватися в нових технологіях ,відшукати потрібний матеріал для впровадження в роботу .

Дослідити ефективність застосування

 

Вчитель: Болог Ю.М.

Тема самоосвіти: “Навчально-виховний потенціал уроку фізичної культури у контексті нової освіти; методи та прийоми упровадження аспектів формування національно свідомої особистості учня”

Очікувані результати:

підвищення якості навчання через утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей під час вивчення фізичної культури та інформатики;

вдосконалення змісту, методів і організаційних форм навчання;

підсилення мотивації навчання різноманітністю і барвистістю інформації

модернізація системи викладання фізичної культури.

 

Вчитель: Коршинський І.Ю.

Тема самоосвіти: “Розвиток творчих здібностей учнів”

Очікувані результати:

Вміння самостійно обирати об'єкт проектування за допомогою різних джерел пошуку інформації;

вміння здійснювати самоконтроль та аналіз якості виконаних робіт;

 

Вчитель: Станко Р.Ю.

Презентація "Учасники АТО/ООС.Буштино".