Вчитель: Іванцюк С.І.
Тема самоосвіти: Розроблення системи завдань на осмислення нового матеріалу та закріплення вже вивченого. Очікувані результати: Підвищення ефективності самостійної роботи школярів.
Вчитель: Лигирда В.І.
Питання самоосвіти"Удосконалення методики викладання німецької мови".
Очікувані результати:-чітка мотивація результатів;-уміти самостійно здобувати і використовувати на практиці нові знання;-визначати ефективні способи організації навчального ;процесу;-удосконалення компетентностей: професійної, комунікативної, соціальної та громадянської;-уміння вчитися впродовж життя.
Вчитель: Данило М.В.,
Тема самоосвіти «Сучасні ефективні засоби та прийоми навчання німецької мови».
Очікувані результати:
-впровадження педагогічних інновацій,що сприяють покращенню освітнього процесу;
-виявлення внутрішніх та зовнішніх ресурсів навчання ;
-максимальний розвиток компетентності особистості,щодо саморегуляції ,самоосвіти та самовдосконалення.
-співпрацювати,спілкуватися та адаптуватися до нових обставин.
Вчитель: Цірик К. А.
Питання самоосвіти: "Формування комунікативної компетентності засобами інтерактивних технологій на уроках нім.мови".
Очікувані результати:
- Забезпечити оволодіння учнями мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні;
- впровадження інтерактивних технологій, для покращення навчального процесу;
- розвиток умінь, і навичок компетентності особистості, щодо самореалізації, самовдосконалення та самоосвіти;
- формування комунікативного спілкування за допомогою сучасних засобів навчання.
Вчитель: Швидка О.С.
Тема самоосвіти: "Розроблення системи завдань на осмислення нового матеріалу та закріплення вже вивченого".
Очікувані результати: Підвищення ефективності самостійної роботи школярів та орієнтування учнів на творчий пошук інформації, вміння самостійно набувати необхідні знання і застосовувати їх у вирішенні
практичних завдань із використанням сучасних технологій.
Вчитель: Ковач О.І.
Тема самоосвіти:Розвиток логічного мислення учнів шляхом розв'язування текстових задач в курсі математики
Вчитель: Маслей В.В.
Тема самоосвіти: "Як продуктивно організувати навчання математики під час вимушеного карантину".
Очікувані результати: навчити учнів самостійно організувати роботу вдома; сприяти формуванню ключових компетентностей учнів; вчитися працювати по-новому.
Вчитель: Томишинець В.В.
Тема самоосвіти: "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Classroom".
Вчитель:Пацкан М.П.
Тема: Розвиток самостійної діяльності учнів при вивченні німецької мови дистанційно
Очікувані результати: зацікавити учнів працювати дистанційно, використовуючи різні інтернет - ресурси; сприяти формуванню інформаційної компетентності; викликати бажання до творчої, результативної роботи; стати активними, розкутими, відчувати свою успішність.
Вчитель: Мотря М.Ф.
Тема самоосвіти «Розвиток логічного мислення з математики і фізики під час дистанційного навчання».
Очікувані результати:
-навчити учнів самостійно організовувати роботу вдома та використовувати новітні технології в реаліях сьогодення;
Вчитель: Лазур С.І.
Тема: " Сучасні інноваційні технології як засіб диференційованого навчання хімії."
Очікувані результати:
1. Засвоєння знань з творчим підходом, уміння самостійно одержувати потрібну інформацію й передавати її оточуючим; відкриття прихованих можливостей, розвиток комунікабельності;
2.Співпраця і співтворчість учителя та учня;
3. Використання інформаційних технологій. Проектування.
Вчитель: Медведєва О.І.
Питання самоосвіти під час карантину вчителя математики Медведєвої О.І. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних технологій навчання. Очікувані результати: підвищення мотивації навчальної діяльності та ефективності освіти.
Вчитель: Новосільчук Р.Ю.
Тема: "Оптимізація навчально-виховного процесу системою екологічного виховання на уроках біології та позаурочний час".
Очікувані результати:
1. підвищення власної професійної майстерності.
2. оволодіння новими формами, методами і прийомами навчання і виховання дітей.
Вчитель: Чедрик Р.Т.
"Дидактичні ігри на уроках історії,як один із шляхів підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів"
Очікувані результати :
- віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означної проблеми ;
-визначити мету та завдання, спрямовані на розвиток підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів;
-зорієнтуватися в нових технологіях ,відшукати потрібний матеріал для впровадження в роботу .
Дослідити ефективність застосування
Вчитель: Болог Ю.М.
Тема самоосвіти: “Навчально-виховний потенціал уроку фізичної культури у контексті нової освіти; методи та прийоми упровадження аспектів формування національно свідомої особистості учня”
Очікувані результати:
підвищення якості навчання через утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей під час вивчення фізичної культури та інформатики;
вдосконалення змісту, методів і організаційних форм навчання;
підсилення мотивації навчання різноманітністю і барвистістю інформації
модернізація системи викладання фізичної культури.
Вчитель: Коршинський І.Ю.
Тема самоосвіти: “Розвиток творчих здібностей учнів”
Очікувані результати:
Вміння самостійно обирати об'єкт проектування за допомогою різних джерел пошуку інформації;
вміння здійснювати самоконтроль та аналіз якості виконаних робіт;
Вчитель: Станко Р.Ю.
Презентація "Учасники АТО/ООС.Буштино".